U bent van harte welkom in onze incubatiecentra in Roemenië

De business centra met kantoren in Roemenië

We hebben twee business centra tot uw beschikking. Wij zijn eigenaar van de centra die we in onze portefeuille hebben.

Wanneer u een bedrijf in Roemenië opricht, doen we dat voor u en ontvangen we u in onze incubatiecentra. Dit zal je start versnellen en vergemakkelijken. U concentreert zich op  uw bedrijf, wij doen de rest.

Indien nodig zoeken we naar een oplossing op maat voor uw specifieke bedrijf. We bieden alles wat u nodig hebt om uw bedrijf te leiden in een moderne, aangename en productieve omgeving in open kantoren of klassieke kantoren.

Meer info: mail : frjacobs@telenet.be

We combineren de zakencentra met incubatiediensten.

Onze bedrijfsincubators dienen als een startplatform voor jonge en kleine bedrijven. We bouwen uw bedrijf op een op maat gemaakt tijdsbestek met weinig of veel betrokkenheid van onze expertteams.

Indien nodig, zullen we de volledige opstartfase voor u doen en u vervolgens leren hoe u het bedrijf kunt runnen. We blijven ondersteunen in de volgende fasen van uw groeicyclus.

We bieden alles van virtuele ondersteuning, rent-a-desk, secretariaat ondersteuning via "plug & play" bedrijven (bijvoorbeeld transportbedrijven met vrachtwagens, chauffeurs en een transportlicentie), IT bedrijven, bouwbedrijven, management vennootschappen, investeringsvennootschappen, productie etc...

We bieden een intensieve zakelijke ondersteuning met toegang tot financiering en experts  om uw bedrijf echt te laten groeien.

Wat zijn de voordelen van onze incubator voor bedrijven?

  • Minimale opstartkosten: we bieden concurrerende ‘huur’ tarieven, die helpen bij het minimaliseren van kosten zodat u zich meer kunt concentreren op het ontwikkelen van uw bedrijf in plaats van u zorgen te maken over het betalen van de volgende grote rekening.
  • De manager, programmabeheerders, het ondersteunend personeel en andere consultants bieden voortdurende assistentie aan de incubator.
  • Directe ondersteuning door netwerkmogelijkheden met andere eigenaren en beheerders van kleine bedrijven.
  • Ruimtes voor gedeeld gebruik: receptie,  showroom, vergaderzalen in elk gebouw
  • Trainingsruimtes en centrale kantoordiensten: maximaal 2 of 4 uur per dag.
  • Werving & selectie: we zoeken het personeel en experts die nodig zijn voor een snelle start.
  • Wij doen de administratie. U kunt zich richten op uw bedrijf.
  • We lobbyen bij de Roemeense overheid om uw zaken, vergunningen en subsidiebestanden te vergemakkelijken en te faciliteren (15 jaar ervaring).

Meer info: mail : frjacobs@telenet.be